مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-24دانش

همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی در تراز جهانی


در بازدید هیاتی از دانشگاه علم وصنعت ایران از شرکت ذوب آهن زمینه همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی مطابق با استاندارهای جهانی فراهم شد.

- در بازدید هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران از ذوب آهن؛ همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی در تراز جهانی در بازدید هیاتی از دانشگاه علم وصنعت ایران از شرکت ذوب آهن زمینه همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی مطابق با استاندارهای جهانی فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛ رییس دانشکده مهندسی راه آهن در حاشیه بازدید از خط تولید ریل ملی در کارگاه نورد 650 کارخانه ذوب آهن گفت: تولید ریل ملی یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعتی در کشور به شمار می رود و مهم ترین ماموریت های دانشگاه اتصال دانش ، صنعت و بازار است.

سید سعید فاضل افزود: براین اساس همکاری دانشکده مهندسی راه آهن با کارخانه ذوب آهن اصفهان در زمینه تولید ریل ملی، می تواند با ارتقاء استانداردها و کیفیت ریل تولیدی، زمینه را برای ارائه محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی فراهم کند.

وی به برگزاری گردهمایی تولیدکنندگان ،تامین کنندگان و فعالان صنعت راه آهن کشور نیز اشاره کردو افزود: این گردهمایی یک روزه با حضور فعالان عرصه های صنعت حمل نقل ریلی، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی در تراز جهانی

همکاری صنعت با دانشگاه در زمینه تولید ریل ملی در تراز جهانی