مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-24سياسي

شمسا ظرفیتی برای مقابله با استکبار جهانی است


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شبکه شمسا ظرفیت خوبی را فراهم کرده است تا با افزایش وحدت و هم افزایی نیروها جبهه واحد آفندی علیه توطئه های استکبار جهانی در فضای مجازی ایجاد کند - سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این رویداد دوم تا چهارم بهمن برگزار شد که بیش از 21 تیم برادر و 15 تیم خواهر متشکل از 163 نفر در آن شرکت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: ارزیابی وضعیت و تعداد فعالان فضای مجازی، استعدادیابی از میان افرادی که دغدغه انقلاب اسلامی دارند و هم افزایی نیروها برای حضور در فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه ای تدارک دیده شد تا تیم ها در فضایی دوستانه رقابتی نفس گیر داشته باشند که استقبال خوب فعالان این حوزه را به دنبال داشت.

فدا تصریح کرد: شبکه شمسا ظرفیت خوبی را فراهم کرده است تا با افزایش وحدت و هم افزایی نیروها جبهه واحد آفندی علیه توطئه های استکبار جهانی در فضای مجازی ایجاد کند و دعوت می کنیم همه مردم به شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسا ظرفیتی برای مقابله با استکبار جهانی است

شمسا ظرفیتی برای مقابله با استکبار جهانی است