مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-24سياسي

برکت خون حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشیدن هیبت کاغذی آمریکا


خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش هیبت وشوکت پوشالی آمریکا را به آتش کشید.

- برکت خون حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشیدن هیبت کاغذی آمریکا خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش هیبت وشوکت پوشالی آمریکا را به آتش کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان این مطلب گفت: دست قدرت الهی توانسته در طول این 41 سال انواع توطئه و تحریم ها را خنثی سازد و نمونه ی آن، تشیع باشکوه حاج قاسم سلیمانی بود که همه دنیا را متحیر کرد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان این که، برکت خون حاج قاسم سلیمانی به آتش کشیدن هیبت کاغذی آمریکا بود، افزود: نابودی پایگاه آمریکایی ، مقاومت و ایستادگی ایران را به جهان اعلام کرد.

وی گفت: بخاطر وجود رهبری که انقلاب را به ثمر رساند و رهبری که اکنون پرچم عزتمندی ایران را بالا نگه داشته است، خدا را شاکریم .

حجت السلام عزیزی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه افضل زنان و الگویی از تقوا،ایثار، انفاق و از خودگذشتگی است.

امام جمعه موقت زاهدان همچنین عملکرد مردم و نیروهای امدادی را در کمک به سیل زدگان استان بسیار مطلوب بیان کرد و گفت: این همت و تلاش تحسین برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت خون حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشیدن هیبت کاغذی آمریکا

برکت خون حاج قاسم سلیمانی و به آتش کشیدن هیبت کاغذی آمریکا