مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-24سياسي

توکلی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد


رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود در اتفاقات مجمع بانک کشاورزی را به اطلاع عموم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود درباره اتفاقات مجمع بانک کشاورزی را  به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.

متن این یادداشت بدین شرح است: علی علیه السلام فرمود: جود الولاه من فتی المسلمین جور و ختر بخشش حاکمان از کیسه مسلمانان ستمگری و مردم فریبی است.

جنابعالی مسئول بانکی هستید که بنابر حکم قانون برای رفع حاجات اعتباری کشاورزان پینه دستی است که در سرمای سخت زمستان تبریز و گرمای سوزان و شرجی تابستان خوزستان بیل به دست برای نان و پیاز مردم جان می کنند.

از مالی که برای آن مقصود فراهم شده، شما برای 18 نفر به اصطلاح خودتان (میهمانان مجمع بانک کشاورزی) مبلغ 82 میلیون تومان موبایل و 333 میلیون تومان لپ تاپ می خرید.

پیامبر صل الله علیه و آله این هدیه را خیانت می شمارد: هَدایا العُمّالِ غُلولٌ هدایایی که به کارگزاران پیشکش می شود، خیانت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد

توکلی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد