مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:472020-01-24فرهنگي

فیلم های فجر سی وهشتم در مازندران اکران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با نزدیک شدن به دهه فجر و زمان برگزاری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، برنامه ریزی ها برای اکران فیلم های راه یافته به بخش نهایی جشنواره در حال انجام است و بسیاری از مخاطبان سینما نیز منتظر اعلام برنامه ها و جدول اکران آثار جدید سینمای ایران در سینماهای سراسر کشور هستند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از برنامه ریزی و پیگیری برای اکران فیلم های جشنواره فجر در استان خبر داد و گفت: مانند چند سال اخیر آمادگی خود را برای اکران فیلم های فجر اعلام کرده ایم و موافقت ستاد برگزاری با این موضوع نیز ابلاغ شده است.

پیگیری برای اکران فیلم ها در غرب استان سید علی علوی افزود : اکران فیلم ها در سینما سپهر ساری همزمان با روزهای برگزاری جشنواره قطعی است ، اما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیگیری هایی نیز برای اکران فیلم ها در دو شهرستان مازندران انجام داده که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی ادامه داد : البته مانند سال گذشته تاکید ستاد برگزاری جشنواره فجر بر این است که فقط در مراکز استان ها اکران فیلم ها انجام شود ، با این حال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به دنبال راه حلی برای اکران فیلم ها در یکی از شهرهای غربی استان است تا مخاطبان سینما و خانواده ها در غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های فجر سی وهشتم در مازندران اکران می شود

فیلم های فجر سی وهشتم در مازندران اکران می شود