مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-24سياسي

انقلاب اسلامی ریشه در فطرت اسلام دارد/ ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه فروریخته


امام جمعه بهاباد با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مارکسیستی نیست گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به تشکیل25 فلسفه انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت :  در طول تاریخ افراد زیادی به دنبال آن بوده اند که ریشه انقلاب را قطع کنند اما نتوانسته اند زیرا انقلاب اسلامی ایران چیزی نیست که وابسته به چند نفر انسان بوده و با قتل آن ها از بین برود.

امام جمعه بهاباد بابیان اینکه انقلاب ما اسلام ما است و مواضع انقلاب ما ریشه در فطرت و بنای آن در عقل، عدالت، عرفان، عبادت، ایثار و ازخودگذشتگی دارد گفت :  انقلاب اسلامی پدیده ای است که در فطرت ریشه دارد .

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ماست افزود:جمهوری سلامی ایران چنان سوزشی برجان آمریکا انداخت که اگر ایران هزاران بمب و موشک نیز بر قلب آمریکا بزند چیزی از اقتدار و عزت ایران اسلامی کم نمی شود .

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه از دیرباز فروریخته بود اظهار داشت : ملت عراق، ملت سوریه، ملت لبنان، ملت یمن، ملت بحرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ریشه در فطرت اسلام دارد/ ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه فروریخته

انقلاب اسلامی ریشه در فطرت اسلام دارد/ ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه فروریخته