مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-24سياسي

نمایندگان کاردان و صادق باید به مجلس راه یابند/ باندبازی خیانت به شهدا است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در انتخابات پیش رو نمایندگان کاردان و صادق که به دنبال باندسازی و سواستفاده های مختلف نیستند و خود را نماینده ملت می دانند، - باید به مجلس راه یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: نمایندگان مجلس در برابر همه مردم مسئول می باشند و ضروری است که نمایندگان شایسته، کاردان و باصداقت کسانی که در پی سوءاستفاده های سیاسی و اقتصادی نیستند، برای مجلس انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: در حقیقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملت هستند نه نمایندگان گروه های سیاسی، پس باید در راستای منافع ملت گام بردارند.

امیدواریم انتخاباتی باشکوه برگزار شود و ملت شایسته ترین افراد را انتخاب کنند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امروز ضروری است که در زمینه مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تلاش بیشتر صورت بگیرد، وابستگی اقتصاد به نفت از بین برود و حمایت از تولید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اقتصاد کشور را به شرایط مطلوب برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مشکلات وجود دارند اما نباید تنها مشکلات را ببینیم، انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان کاردان و صادق باید به مجلس راه یابند/ باندبازی خیانت به شهدا است

نمایندگان کاردان و صادق باید به مجلس راه یابند/ باندبازی خیانت به شهدا است