مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

امام جمعه نوشهر: آمریکا بداند فکر شهید سلیمانی همچنان وجود دارد


حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود : شهید سلیمانی نقشه های شیطان بزرگ را نابود کرد و راه او همان راه امام راحل است.

وی ادامه داد : آمریکا بزدلانه و در شب، فرمانده منطقه را ترور کرد در حالی که او از رزمندگان بدون مرز بود و در هر جا به کمک مظلومان می رفت و برایش شیعه و سنی و ایزدی فرقی نمی کرد زیرا اسلام می گوید حتی اگر به حیوان ظلم می شود جلویش را بگیرید.

امام جمعه نوشهر گفت : همچنان که رهبر ما توصیه کرده است، ملت ما باید قوی شود و یکی از راه های قوی شدن، افزایش معنویت و اتکا به داخل و افزایش توان اقتصادی و نظامی است و در کنار ایمان باید مسلح به سلاح روز و عقلانیت باشیم.

وی افزود : مردمِ امروزِ ایران، همان مردمِ اول انقلاب هستند و نسل امروز همان نسل شش بهمن 1360 آمل است که توطئه ها را خنثی کرد.

مشایخ گفت : آمریکا نیز اعتراف کرده که مشی رهبر جمهوری اسلامی ایران همان مشی امام راحل بلکه با اطلاعات جدیدتر است.

امام جمعه نوشهر افزود : در روز دوم اسفند، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و باید بدانیم انتخابات اهمیت زیادی در کشورمان دارد و میزان و ملاک مقبولیت نظام است.

وی ادامه داد : انتخابات واقعی و تحقق خواست مردم، بعد از انقلاب برگزار می شود و یکی از راه های قوی شدن کشور، داشتن مجلس قوی است و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نوشهر: آمریکا بداند فکر شهید سلیمانی همچنان وجود دارد

امام جمعه نوشهر: آمریکا بداند فکر شهید سلیمانی همچنان وجود دارد