مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

فرصت اثبات صلاحیت داوطلبان مجلس هنوز باقی است


حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: شورای نگهبان مواردی که در قانون برای صلاحیت افراد مشخص شده باید محرز شود و اگر دراین فاصله با ارائه مواردی شکی به وجود آمد صلاحیت افراد محرز نمی شود.

وی ادامه داد: ملاک شورای نگهبان اعتقادهای سیاسی و جناحی نیست و بررسی ها نشان می دهد رد صلاحیت ها از طیف های سیاسی مختلفی بوده است.

دشتی در خصوص بررسی صلاحیت های داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در این خصوص 2 دیدگاه وجود دارد شرایطی که در قانون است از جمله تدین، وفاداری به نظام، پذیرش و وفاداری به ولایت فقیه از جمله مواردی است که باید بررسی شود و گروهی مدعی هستند بیشتر کسانی که برای حضور در این عرصه ثبت نام کردند این ویژگی ها را دارند مگر اینکه سندی برخلاف این ارائه شود.

خطیب جمعه بوشهر اظهارداشت:حضور پرشور و میلیونی مردم در پای صندوق های رای مهر تاییدی بر جمهوریت و پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی است.

دشتی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر قبول داشتن نظام از سوی مردم و موجب حفظ، تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی ادامه داد: مسئولان و خواص مساله حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای را به حواشی که در انتخابات به وجود می آید از جمله اینکه چه کسی کاندید شده و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت اثبات صلاحیت داوطلبان مجلس هنوز باقی است

فرصت اثبات صلاحیت داوطلبان مجلس هنوز باقی است