مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

افراد رد صلاحیت شده از جوسازی پرهیز کنند


حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود:شورای نگهبان مقتدر و در مسیر قانون حرکت می کند و دارای ساز و کار بالایی است و افرادی که رد صلاحیت شده اند باید از طریق مراجع قانونی ادله خود را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: نباید به بهانه رد صلاحیت بر علیه شورای نگهبان و دولت و دیگر نهادهای مرتبط جوسازی کنند بلکه داوطلبان رد صلاحیت شده قانونی خواسته خود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود : در شرایط کنونی بیش از هرزمان ما نیاز به وحدت داریم و نباید با جوسازی شرایط را برهم بزنیم.

خطیب جمعه بروجرد افزود:ما دشمن قسم خورده ای داریم که در برابر ما ایستاده اند و نباید به خاطر برخی مسایل بهانه به دست دشمن بدهیم.

وی تاکید کرد : امروز مردم عراق در مقابل متجاوزان خونخوار ایستاده و علیه آمزیکا شعار می دهند زیرا از دخالتهای امریکا خسته شده اند.

وی افزود: دشمنان هنوز اسلام و شیعه و ملت ما را نشناخته اند و گمان می کنند با یک فشار یا شهادت سردار سلیمانی مردم خسته و تسلیم می شوند غافل از اینکه مردم مصمم تر و قویتر در دفاع از اسلام و ارمانهای انقلاب ایستادگی می کنند.

امام جمعه بروجرد افزود : دشمنان تهدید کردند که اگر سردار قاآنی راه سردار سلیمانی را ادامه دهد او را ترور می کنیم چقدر احمق هستند امام فرمود(اگر من نباشم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد رد صلاحیت شده از جوسازی پرهیز کنند

افراد رد صلاحیت شده از جوسازی پرهیز کنند