مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-24سياسي

حل مشکلات داخلی در گرو بهره گیری از توانمندی جوانان است


امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم بهره گیری توانمندی جوانان در عرصه های مختلف، گفت: حل مشکلات داخلی در گرو بهره گیری از توانمندی جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه همه وجود هستی از حضرت زهرا (س) بهره مند می شوند، اظهار کرد: فاطمه (س) انسانی مجاهد و خستگی ناپذیر در عرصه اجتماعی بود.

وی در ادامه عبادت بی نظیر را از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد و افزود: سیاست، دیانت، عبادت، عرفان و فقه در تاریخ هزار ساله شیعه از صفت ها حضرت فاطمه (س) بود.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته، گفت: ملت ایران باید با همت در مسیر قوی شدن حرکت کنند زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان قوی شدن در تمام عرصه ها است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ یکی از حوزه هایی است که باید در آن قوی شویم، تصریح کرد: فرهنگ در همه حوزه ها اعم از اقتصاد، سیاست، دفاع و اجتماع تأثیرگذار است لذا باید در این حوزه بیشتر کار کنیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه با وجود فرهنگ بالا اسلامی و انسانی در جامعه سبب می شود دیگر شاهد ریزش ها نباشیم، بیان کرد: متأسفانه شاهد هستیم عده ای با داشتن مسئولیت بی تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات داخلی در گرو بهره گیری از توانمندی جوانان است

حل مشکلات داخلی در گرو بهره گیری از توانمندی جوانان است