مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-24سياسي

اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است/اقدام سریع برای زیباسازی شهر


همت ملت ایران باید قوی شدن باشد زیرا اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های این هفته نمازجمعه کازرون ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به خطبه نمازجمعه مقام معظم رهبری در هفته گذشته اظهار داشت: همت ملت عزیز ایران باید قوی شدن باشد که اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است و اقتدار درون زا باید متکی بر همان ملت و بی نیازی از دیگر کشورها را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتدار باید در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و علمی رخ دهد، افزود: یا باید وابسته به دیگران باشیم یا اینکه از درون قوی شویم.

مسیر پیش روی مسئولان و مردم بر قوت و عظمت ملت ایران است و قوی بودن یک جامعه یا فرد وقتی است که از چنان قدرتی برخوردار باشد که خودش حرف آخر را بزند و تعیین کننده باشد.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به عبارت رزمندگان بدون مرز در بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: این عبارت جدیدی در ادبیات جبهه مقاومت است.

یعنی اینکه برای دفاع از حریم مقدس و کرامت انسانی، در هر جایی از جهان جبهه مقاومت اسلامی نقش و وظیفه خود را ایفا می کند و مردم آزاده منطقه و جهان فارغ از هر نژاد و قومیت و مذهبی تحت حمایت جبهه مقاومت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است/اقدام سریع برای زیباسازی شهر

اقتدار لازمه بقا در نظام جهانی است/اقدام سریع برای زیباسازی شهر