مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-24فرهنگي

پوستر «تعارض» منتشر شد/ معرفی عوامل یک اثر متفاوت


پوستر فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

- پوستر فیلم سینمایی تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، پوستر فیلم سینمایی تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده با طراحی علیرضا قدیمی در آستانه حضور در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

تعارض که پیش از این با نام ریست در رسانه ها شناخته شده بود، یکی از آثار متفاوت این دوره از جشنواره به لحاظ فرم و شکل بصری آن است که برای اولین بار در ایران از زاویه دوربین های مدار بسته به روایت پرداخته شده است و این می تواند چالش هایی را برای مخاطبان به وجود آورد.

تعارض به عنوان تنها فیلم سیاه و سفید جشنواره، یک سایکودرام است که لطفی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده و تهیه کنندگی آن را سیدامیر سیدزاده بر عهده دارد و اولین اکران آن در بخش مسابقه فیلم های اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «تعارض» منتشر شد/ معرفی عوامل یک اثر متفاوت

پوستر «تعارض» منتشر شد/ معرفی عوامل یک اثر متفاوت