مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-24اقتصادي

ایستادگی در برابر دشمنان با تقویت بنیه های اقتصادی میسر است


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: قوی شدن در همه ابعاد از جمله نظامی و اقتصادی در برابر تهدیدات دشمنان ایجاد بازدارندگی می کند و این نکته مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: رونق تولیدات داخلی با پیاده کردن برنامه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است و نباید اینگونه تصور کرد که این برنامه به معنای قطع ارتباط با جهان است بلکه هدف رهایی از وابستگی اقتصادی و ایجاد خودکفایی است.

وی تاکید کرد: نباید در برابر دشمنان ضعف و عقب نشینی نشان دهیم زیرا اگر یک قدم به عقب برگردیم، آنها جسورتر شده و 10 قدم به پیش می آیند؛ از این رو باید با تدبیر و اتحاد پشت سر رهبر معظم انقلاب یک صف واحد در برابر بدخواهان و دشمنان باشیم.

امام جمعه ساوه در مورد مشکلاتی که برای میزبانی تیم های فوتبال باشگاهی کشور در رقابت های آسیایی ایجاد شد، افزود: همه این مسائل از نفوذ منطقه ای ایران گرفته تا نرخ ارز و ورزش فوتبال را بهانه ای برای ایجاد نارضایتی و قراردادن مردم در برابر نظام اسلامی قرار داده اند که باید هوشیاری مسئولان و همراهی مردم، مراقب این جریان ها باشیم.

وی در مورد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: دشمنان از این ماجرا قصد موج سواری و کاستن از شیرینی اقتدار عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر دشمنان با تقویت بنیه های اقتصادی میسر است

ایستادگی در برابر دشمنان با تقویت بنیه های اقتصادی میسر است