مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-24سياسي

تامل بیشتر در فروش عمارت اقدسیه


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که شهرداری می تواند عمارت اقدسیه را به عنوان مقصد گردشگری در شمال تهران حفظ کند.

- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که شهرداری می تواند عمارت اقدسیه را به عنوان مقصد گردشگری در شمال تهران حفظ کند.

حجت نظری در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید صبح امروزش از عمارت موسوم به اقدسیه که این روزها واگذاریش خبرساز شده است، گفت: صبح امروز به همراه تعدادی از مسئولان شهرداری ایران از عمارت موسوم به اقدسیه بازدید کردیم.

وی با بیان این که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه این خانه توسط چه معماری ساخته شده، در دسترس نیست، اظهار کرد: بین کارشناسانی که امروز با ما در این بازدید حضور داشتند در مورد این که این ملک واجد شاخص های ثبت ملی است یا نه اختلاف نظر وجود دارد و برخی ها معتقدند که این ملک می بایست ثبت شود و برخی دیگر می گویند که املاک مهم تر از این ملک در تهران وجود دارد اما من از خانه های زیادی بازدید کرده ام و می توانم بگویم که این خانه از لحاظ آیینه کاری و گچ بری ها بسیار خاص است و به غیر از کاخ های سلطنتی، کمتر خانه ای را می توان در این شهر پیدا کرد که چنین آیینه کاری های داشته باشد و قابل مقایسه با کاخ های سلطنتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامل بیشتر در فروش عمارت اقدسیه

تامل بیشتر در فروش عمارت اقدسیه