مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-24سياسي

مردم خود را برای برگزاری جشن های دهه فجر آماده کنند


مردم خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های دهه فجر آماده کنند و این اعیاد را به بهترین شکل ممکن در کشور برگزار کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: امام راحل با ورود به کشور غیرت، استقلال، عزت و سربلندی را برای مردم ایران هدیه کرد و آحاد جامعه باید قدرشناس این نعمت الهی باشند، چرا که پیروزی انقلاب اسلامی با اراده خدا و اهل بیت (ع) محقق شد.

وی افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی در اقتدار کامل قرار دارد و کارنامه انقلاب اسلامی در کشور درخشان است، به طوری که خدمات 40 ساله گذشته نظام با قبل از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

امام جمعه اراک بیان داشت: سه واحد تولیدی بزرگ پتروشیمی و پالایشگاه و نیروگاه شازند، نماد موفق فعالیت های اقتصادی در انقلاب هستند که به اذعان فعالان بخش اقتصادی بیش از 40 میلیارد دلار در این سه شرکت صنعتی بزرگ سرمایه گذاری شده و اکنون به آحاد جامعه خدمت رسانی می کند.

دری تصریح کرد:  شبکه بهداشت و درمان در نظام اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، چرا که هم اکنون 100 هزار پزشک متخصص در کشور فعالیت می کنند و همچنین در شبکه  آموزش و گازرسانی نیز نظام جمهوری اسلامی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خود را برای برگزاری جشن های دهه فجر آماده کنند

مردم خود را برای برگزاری جشن های دهه فجر آماده کنند