مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-24دانش

دانشجویان پرستاری ملایر بخشی از غذای خود را به محرومان اختصاص می دهند


رضا قپانوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری طرح ضیافت پرستاران آسمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر گفت: طرح ضیافت پرستاران آسمانی از بهمن 96 در دانشکده پرستاری ملایر به صورت اهدای یک شام در ماه در حال اجراست.

رضا قپانوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری طرح ضیافت پرستاران آسمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ضیافت پرستاران آسمانی از بهمن 96 در دانشکده پرستاری ملایر به صورت اعطای یک شام در ماه در حال اجراست.

قپانوری ادامه داد: این طرح یکی از فعالیت های کمیته ی خیریه ی گروه جهادی شهید سیاهکالی بسیج دانشجویی دانشکده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ملایر بیان کرد: در این طرح، دانشجویان غذای خود را در اقدامی خدا پسندانه جمع آوری، و این غذا ها را در بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان تقسیم می کنند.

وی با بیان اینکه ضیافت پرستاران آسمانی، حرکتی است در جهت همدردی با محرومین خاطرنشان کرد: بدیهی است که اهدای یک وعده آنچنان دردی از محرومین دوا نمی کند، اما به این امیدوار و خوشحالیم که یک کودک محروم برای یک شب هم که شده گرسنه نمی خوابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پرستاری ملایر بخشی از غذای خود را به محرومان اختصاص می دهند

دانشجویان پرستاری ملایر بخشی از غذای خود را به محرومان اختصاص می دهند