مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-24سياسي

مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل زده توجه به ایجاد زیرساخت هاست


امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان توجه به ایجاد زیرساخت ها از جمله ترمیم راه ها و تسطیح زمین های کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در دیدار با جمعی از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعاً ما شکرگزار و قدردان ملت عزیز ایران به خاطر همدردی و دلداری شان و همچنین حس وطن دوستی و کمک های انسان دوستانه آنها به آسیب دیدگان وقایع طبیعی خصوصاً در سال های اخیر هستیم.

وی افزود: در سال های اخیر میزان همدلی ملت ایران رشد بسیار چشم گیری داشته که نمونه های آن را در زلزله کرمانشاه، سیل گلستان، لرستان، خوزستان و حالا سیل استان سیستان و بلوچستان مشاهده می کنیم.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: ما معتقدیم هر کجا که کمک و کار درستی انجام شود قابل تقدیر است به شرط اینکه که تلاش شود که کمک به مستحقین واقعی برسد و اولویت بندی ها رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه آن چیزی که در حال حاضر خیلی مهم و ضروری است کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم ممنونیم که از ابتدا در مناطق سیل زده حضور داشتند و در این مناطق زحمت کشیدند و برنامه ریزی دارند تا بتوانند در آنجا خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل زده توجه به ایجاد زیرساخت هاست

مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل زده توجه به ایجاد زیرساخت هاست