مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-24سياسي

27 بهمن ماه جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار می شود


حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی گفت: 27 بهمن ماه دانشگاه تهران میزبان زوج های دانشجو برای جشن ازدواج دانشجویی خواهد بود و همان روز هم بعد از جشن ازدواج به مانند سال .

- مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه 27 بهمن ماه میزبان زوج های دانشجو برای جشن ازدواج دانشجویی خواهد بود و همان روز هم همانند سال های گذشته اعزام کاروان ها به سمت مشهد مقدس آغاز می شود.

حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی گفت: 27 بهمن ماه دانشگاه تهران میزبان زوج های دانشجو برای جشن ازدواج دانشجویی خواهد بود و همان روز هم بعد از جشن ازدواج به مانند سال های گذشته اعزام کاروان ها به سمت مشهد مقدس آغاز می شود.

وی افزود: تا به امروز 238 زوج در این نهاد ثبت نام کردند و نسبت به سال گذشته از جهت تعداد شرکت کنندگان جلوتر هستیم.

این امر در حالی است که پیش از این برخی پیش بینی می کردند که امسال نسبت به سال های قبل در ازدواج دانشجویی ریزش داشته باشیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران ادامه داد: در تدارک هستیم تا بتوانیم هم جشن خوبی را برای زوج های دانشجو بگیریم و هم دانشجویانی که به مشهد مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 بهمن ماه جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار می شود

27 بهمن ماه جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار می شود