مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-24سياسي

برجام برای آمریکا و متحدانش روسیاهی به بار آورد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: برجام و نتایج بعد از آن نشان داد که آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا رو سیاه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز بیان کرد: برخی در ظواهر زیبا از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند معظم رهبری نیز با تأکیدات خود مردم را از حیله دشمن آگاه ساختند.

وی با اشاره به اینکه قرار است دومین مرکز علم و فناوری در شیراز ایجاد شود خاطرنشان کرد: وزارت علوم استانداری فارس شهرداری شیراز و دستگاه های مرتبط مکلف شده اند تا دومین مرکز علم و فناوری ایران را در شیراز ایجاد کنند.

دژکام افزود: مراکز علم و فناوری می تواند نقش بسزایی در تولید علم و خودکفایی اقتصادی در استان و کشور ایجاد کند جمعه شیراز با تاکید بر اینکه در فصل سرما نباید از آسیب دیدگان اجتماعی غافل شد گفت: وظیفه همه مردم و مسئولین است که در فصل زمستان پیگیری های لازم برای ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی را فراهم کنند او افزود: اقدامات خوبی همچون فعالیت دانشجویان در راستای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در استان صورت گرفته است اما این اقدامات بسیار کم بوده و همه مردم در این حوزه مسئول هستند امام جمعه شیراز در خصوص توانمند سازی اجتماعی جامعه نیز تصریح کرد: همانطور که مقام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام برای آمریکا و متحدانش روسیاهی به بار آورد

برجام برای آمریکا و متحدانش روسیاهی به بار آورد