مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-24سياسي

حاج قاسم یک انسان مخلص و صاحب یک مکتب بود


ما یک مجاهد خستگی ناپذیر را از دست دادیم که 41 سال در جنگ بود یک انسان مخلص ملی و بین المللی بود، فراتر از یک فرد بود و صاحب یک مکتب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر کرمان اظهار داشت: وضعیت معیشتی برای بعضی ها بسیار سخت شده که باید یک مقدار دستگیری کنیم در همسایگان محل و اقوام فعالیت های خیر انجام شود و گروه های خیّر دسته جمعی برای کمک به فقرا تشکیل شود که قطعا مورد رضایت خدا است.

وی با تسلیت شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: اگر این عمر کوتاه فاطمه زهرا(س) نبود فهم دین مشکل می شد حتی برای خیلی ها و اینکه ما این قدر راحت دین را می فهمیم مدیون فاطمه زهرا(س) هستیم.

صباحی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی ابراز داشت: ما یک مجاهد خستگی ناپذیر را از دست دادیم که 41 سال در جنگ بود یک انسان مخلص ملی و بین المللی بود، فراتر از یک فرد بود و صاحب یک مکتب بود که توسط اشقی الاشقیا کشته شد.

خطیب موقت جمعه کرمان ادامه داد: آمریکا با ترور سردار سلیمانی ضربه سختی به ما زد قلب همه ما را سوزاند و داغ بر دل های ما گذاشت.

وی ادامه داد: باید همه تلاش کنیم جای خالی ایشان را پر کنیم یک نفر دیگر نمی تواند جای حاج قاسم را پر کند، در بلایای طبیعی، مبارزه با اشرار، مبارزه با داعش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم یک انسان مخلص و صاحب یک مکتب بود

حاج قاسم یک انسان مخلص و صاحب یک مکتب بود