مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-24سياسي

عملیات ایران قدرت نظامی آمریکا را فرو ریخت


امروز مردم قهرمان عراق با راهپیمایی عظیم، یوم اللهی را خلق کرد و در کنار ملت های مسلمان منطقه فریاد مرگ بر امریکا را سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی و مسلمان تهران در مراسم نماز جمعه هفته گذشته با حضور مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور به یادماندنی خود در این میعادگاه پیوند استوار و محکم خویش را با رهبر انقلاب، آرمان های بلند امام و شهدا فریاد زدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه اول نماز جمعه تهران افزود: با دل هایی لبریز از شوق و نشاط و قدرت‏ خلق دو یوم الله اقتدار آفرین و دیدگانی اشکبار در تشییع شهدا و جانباختگان سانحه هوایی و برادران و خواهرانی که در حضور غرور آفرین مردم کرمان به لقاءالله پرواز کرده اند در این مراسم نماز جمعه شرکت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه فراموش ناشدنی هفته گذشته ملت بزرگ ایران و ملت های مقاوم دنیای اسلام را با دو خصیصه صبار و شکور یاد کردند‏، تصریح کرد: اشاره به این دو خصیصه حکایت از پیروزی ها و موفقت های ‏ یوم الله های این روزهاست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دستاورد فهم نعمت های الهی شکر و سپاس نعم است تصریح کرد: بدون استقامت و ایستادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ایران قدرت نظامی آمریکا را فرو ریخت

عملیات ایران قدرت نظامی آمریکا را فرو ریخت