مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-24اجتماعي

جای مدارس تخصصی کارآفرینی در مازندران خالی است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، ترویج فرهنگ کارآفرینی را راه حل رفع مشکلات کشور برشمرد و جای مدارس تخصصی کارآفرینی را در استان خالی دانست.

- ساری - مدیرکل تعاون مازندران، ترویج فرهنگ کارآفرینی را راه حل رفع مشکلات کشور برشمرد و جای مدارس تخصصی کارآفرینی را در استان خالی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران اصغری پیش ازظهر جمعه در نشست با کارآفرینان استان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات اشتغال کشور با ترویج فرهنگ کارآفرینی حل می شود، گفت: فرهنگ کارآفرینی را باید از مدارس و همان سال های ابتدایی به فرزندانمان بیاموزیم و در آنان نهادینه کنیم اما جای خالی مدارس تخصصی کارآفرینی در استان حس می شود.

وی با اشاره به راه اندازی دو باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان اظهار کرد: باشگاه کارآفرینان نوجوان در محیطی گرم و صمیمی ضمن برقراری ارتباط دوستانه و تعاملی با دانش آموزان به آموزش مهارت های کارآفرینی می پردازد.

اصغری با اعلام اینکه مدت آموزش در باشگاه کارآفرینان نوجوان دو سال است، ادامه داد: پس از طی دوره اولیه آموزش ها به طور متناوب ادامه یافته و پیشرفت دانش آموزان رصد می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: مخاطبان این باشگاه دانش آموزان دختر و پسر در رده سنی 12 تا 15 سال و 16 تا 18 سال هستند که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای مدارس تخصصی کارآفرینی در مازندران خالی است

جای مدارس تخصصی کارآفرینی در مازندران خالی است