مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-24اجتماعي

سفر به برف گیرترین پیست اسکی کشور/ لذت شنا در چشمه های آبگرم


آذربایجان غربی از معدود استان هایی است که به دلیل دارا بودن برف گیرترین پیست اسکی کشور، ده ها چشمه آبگرم و جاذبه های بی نظیر طبیعی در فصل زمستان هم بهترین مقصد برای گردشگران محسوب می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- سکینه اسمی: شاید به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی فصل تابستان بهترین زمان سفر و گشت وگذار در آذربایجان غربی باشد اما ظرفیت های بی شمار این استان و چهارفصل بودن این خطه از کشور به همراه وسیع ترین پیست اسکی، چشمه های آبگرم با خاصیت درمانی و ده ها جاذبه بی نظیر طبیعی و تاریخی لذت سفر برای گردشگران زمستانی را نیز فراهم کرده است.

آذربایجان غربی ازلحاظ جغرافیایی از شمال با کشورهای آذربایجان و ترکیه، از غرب با کشورهای ترکیه و عراق، از شرق با استان های آذربایجان شرقی و زنجان و از جنوب با استان کردستان هم مرز است و با هم مرزی با 3 کشور موقعیتی خاص و ممتاز را در ایران داراست.

وجود مناظر و طبیعت بکر، قرارگیری یکی از 19 منطقه اکسیژن خالص دار جهان (سیلوانا)، خوشاکو یکی از زیباترین پیست های اسکی، وجود چشمه های متنوع آب معدنی، وجود بازارچه های مرزی متعدد و قرار گرفتن اماکن تاریخی و دیدنی همچون کاخ باغچه جوق، کلیساها و صدها جاذبه طبیعی و تاریخی بی نظیر در کنار هم می تواند بهترین بهانه برای سفری لذت بخش و خاطره انگیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به برف گیرترین پیست اسکی کشور/ لذت شنا در چشمه های آبگرم

سفر به برف گیرترین پیست اسکی کشور/ لذت شنا در چشمه های آبگرم