مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-24سياسي

اجمالی/ برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی متداوم باشد


امام جمعه رشت با تأکید بر تداوم برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی گفت: اژدهای هفت سری که رهبری در حوزه فساد فرموده اند کاملاً درست است و ما امیدواریم که دستگاه قضا با تمام توان و با کمک مردم با این زمین خواران و حرام کار آن مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت، در مصلی این شهر با اشاره به نکات تربیتی اسلامی اظهار کرد: یکی از آسیب های مهم امروز، گوشی های تلفن همراه است که نه تنها فرزندان را بلکه بزرگ ترهای ما در جامعه را نیز متوجه خود کرده است.

وی با انتقاد از برخی کارمندان و مسؤولین که در ادارات در جلسات؛ بی توجه به دیگران و مسؤول مافوق خود، مشغول تلفن همراه هستند، افزود: با این پدیده، بزرگ ترها در تربیت فرزندان خود موفق نخواهند بود، چراکه فرزند رفتار بزرگ تر را می بیند و همان گونه تکرار می کند.

امام جمعه رشت با ابراز تأسف از اینکه امروز کودکان خردسال نیز درگیر پدیده ای مانند تلفن همراه شده اند، بیان کرد: باید به هشدار روان شناسان، مبنی بر استفاده از فضای مجازی در راستای جلوگیری از آسیب های آن توجه کرد چراکه علاوه بر آسیب جسمی به نظر روانشناسان اسلامی، در نکات تربیتی نیز دچار خلأ و اشکال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی متداوم باشد

اجمالی/ برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی متداوم باشد