مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-24پزشكي

دوره آموزش مجازی اخلاق پزشکی راه اندازی می شود


نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی با اشاره به اهمیت ایجاد رویکرد نوین به اخلاق پزشکی در کشور، از راه اندازی دوره مجازی اخلاق پزشکی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در نشست هم اندیشی در حوزه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه اخلاق پزشکی فعالیت های مثبتی را انجام داده و در این حوزه فکورانه پیش رفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده وزارت بهداشت در زمینه اخلاق پزشکی، اظهار کرد: فعالیت هایی که در ایران در رابطه با اخلاق پزشکی صورت گرفته، برای برخی از کشورها غیرقابل باور است.

نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی نباید صرفاً نگاه قدیمی به اخلاق پزشکی داشته باشند که البته آن هم مهم است، خاطرنشان کرد: نگاه قدیمی بحث اخلاق پزشکی تنها منحصر به ارتباط پزشک و بیمار بود؛ در حالی که موضوعات جدیدی نیز مانند آموزش و آشنایی دانشجویان با اخلاق پزشکی وارد این حیطه شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

لاریجانی با تأکید بر این موضوع که دانشگاه ها باید در زمینه آموزش در اخلاق پزشکی قوی عمل کنند، گفت: در این راستا قرار است به زودی دوره آموزشی مجازی اخلاق پزشکی را راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش مجازی اخلاق پزشکی راه اندازی می شود

دوره آموزش مجازی اخلاق پزشکی راه اندازی می شود