مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-24ورزشي

دو همگانی در میدان مادر پایتخت برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا، مسابقه دوهمگانی شهروندان مناطق 22 گانه پایتخت با حضور 500 دونده در رده های سنی کمتر از 16 و بیش از 16 سال به میزبانی منطقه سه برگزار شد.

بر این اساس، در این رقابت مهیج که از ساعت 9 صبح آغاز شد دوندگان با طی مسیر 5 کیلومتری از میدان مادر نیز به این نقطه دوباره رسیدند.

معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه حفظ امنیت اجتماعی در گرو ورزش همگانی است اظهارداشت: برگزاری مسابقات و همایش های همگانی می تواند در راستای حفظ و ارتقای سطح امنیت اجتماعی تاثیر گذار باشند.

حیدر سلیمانی ادامه داد: در نظر است تا با آوردن ورزش به کف خیابان ها نیز نشان دهیم که امنیت و نشاط اجتماعی در این شهر، ساری و جاری است.

وی با اشاره به اینکه این گونه برنامه همگانی از حصارهای شهری فراتر رفته و به موضوع ملی تبدیل شود خاطر نشان کرد: این رویکرد می تواند اثرات مثبت و ارزشمندی را میان خانواده ها و شهروندان به جا بگذارد.

گسترش ورزش همگانی اولویت مدیریت شهری تهران مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 تهران اظهار داشت: تأمین سلامت و نشاط شهروندان از اولویت مدیریت شهری و یکی از مولفه های توسعه اجتماعی است که بر این اساس برنامه ریزی و مشارکت در برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی را به طور جدی پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو همگانی در میدان مادر پایتخت برگزار شد

دو همگانی در میدان مادر پایتخت برگزار شد