مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-24سياسي

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری یزد


رییس قوه قضاییه در جریان سفر به یزد با تعدادی از مراجعین به دادگستری این استان ملاقات کرد، از دیدار چهره به چهره با فردی که در اجتماع مردمی معترض پرونده اش بود تا دستور در مورد مشکل 200 ساله 20 هزار نفر از مردم.

- ایسنا/یزد رییس قوه قضاییه در جریان سفر به یزد با تعدادی از مراجعین به دادگستری این استان ملاقات کرد، از دیدار چهره به چهره با فردی که در اجتماع مردمی معترض پرونده اش بود تا دستور در مورد مشکل 200 ساله 20 هزار نفر از مردم.

در جریان سفر روز گذشته آیت الله رییسی به استان یزد، پس از جلسه شورای عالی قوه قضاییه، تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری این استان، پرونده های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و آیت الله رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر کرد.

در این ملاقات مردمی که علاوه بر رییس قوه قضاییه، سخنگوی قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان یزد هم حضور داشتند، نماینده 500 نفر از مالکین تعدادی از اراضی که در اختیار یک نهاد بوده و با حکم قوه قضاییه به صاحبان آن بازگشته و دوباره آن نهاد اعتراض کرده است، به بیان مشکلات شکات پرداخت و از رییس قوه قضاییه خواست تا نسبت به تعیین تکلیف مالکیت این اراضی دستورات لازم را صادر نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری یزد

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری یزد