مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-24حوادث

هلاکت شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان


دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.

- محسن گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: بامداد امروز و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره ی مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می دید، به سمت مامورین تیراندازی می نماید.

وی افزود: با رعایت قانون بکارگیری سلاح  وی به هلاکت می رسد، لازم بذکر است  نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل ، آدم ربایی ، چندین فقره سرقت مسلحانه ، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی نمودن چندین نفر از پرسنل انتظامی  ، شرارت های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان های دلگان ، بزمان ، فنوج ، بمپور  و ایرانشهر بود .

 دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده اند اعلام نمود  مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان

هلاکت شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان