مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-24سياسي

حماسه هنری شاهین شهر برای سیستان و بلوچستان


50 درصد از عواید فروش آثار هنری نمایشگاه عکس «دلگردی» در شاهین شهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

- ایسنا/اصفهان 50 درصد از عواید فروش آثار هنری نمایشگاه عکس دلگردی در شاهین شهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

پرستو جهانگیری، رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شاهین شهر در آیین اختتامیه نمایشگاه دلگردی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هنر زبان عواطف و هیجانات است.

یک اثر هنری تجلی احساسات عمیق خالق آن است و به همین دلیل، به هنر زبان گویای بین المللی اطلاق می شود؛ زیرا زبان هنر فراتر از زبان ملی در ایجاد همبستگی و اتحاد میان جوامع بشری مؤثر است.

وی با بیان این که، هدف اصلی از برگزاری آیین اختتامیه و دعوت از مسئولان شهرستان اعتلای فرهنگ هنر است، گفت: فقدان استقبال عمومی در آیین افتتاح این نمایشگاه، زنگ خطری برای هنر، هنرمند و فرهنگ هنری در شهر بود و انگیزه ای شد که این آیین با رویکرد رونق بخشیدن به هنردوستی، ایجاد انگیزه و ذوق در هنرمندان و ترغیبشان برای حضور پررنگ و موفق تر در همه عرصه های هنری، برنامه ریزی شود.

جهانگیری، با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد هنر، خاطرنشان کرد: زمانی که یک اثر هنری به واسطه اقتصادی بودن به کالایی هنری تبیین می شود، می تواند تأثیراتی ژرف و شگرفی بر پیکره هنر گذاشته و در هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه هنری شاهین شهر برای سیستان و بلوچستان

حماسه هنری شاهین شهر برای سیستان و بلوچستان