مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-24سياسي

برنامه اقدام فوری گردشگری ایران چیست؟


برنامه اقدام فوری گردشگری ایران با هدف خنثی سازی تبلیغات منفی و ترمیم چهره کشور از روز شنبه اجرا می شود، برنامه ای که طبق گفته وزیر میراث فرهنگی، - برنامه اقدام فوری گردشگری ایران با هدف خنثی سازی تبلیغات منفی و ترمیم چهره کشور از روز شنبه اجرا می شود، برنامه ای که طبق گفته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بودجه ویژه ای ندارد اما قرار است دستگاه های دیگر برای به نتیجه رساندن آن همکاری داشته باشند.

علی اصغر مونسان به دنبال وضعیت بحرانی که در گردشگری پس از وقایع اخیر ایران و منطقه ایجاد شده است، روز سه شنبه (اول بهمن ماه) با هدف عبور از چالش های بوجود آمده است، منتشر کرده بود.

ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ اما در توضیح جزییات برنامه اقدام فوری گردشگری ایران به ایسنا گفت: رخداد تلخی اتفاق افتاده و تصویر مقصد گردشگری ایران مقداری دچار آسیب شده است.

در این شرایط باید وارد فاز بازسازی تصویر و ترمیم آسیب ها شد.

به همین منظور برنامه کوتاه مدتی با عنوان اقدام فوری تهیه شده است که در زمان کوتاهی باید اقداماتی را در دو قالب مدیریتی و تخصصی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در اقدامات مدیریتی یکسری هم افزایی ها و تکالیف دستگاه های دیگر تعیین شده است، مثلا وزارت امور خارجه باید فعال تر شود و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اقدام فوری گردشگری ایران چیست؟

برنامه اقدام فوری گردشگری ایران چیست؟