مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-24سياسي

کنسرت «حاشیه ها» در تالار وحدت/ صهبایی: شهرداد روحانی فرار کرد!


تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در حالی به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت تهران برگزار شد که این مجموعه دولتی یکی از شب های پرحاشیه خود طی سال های اخیر را برای مخاطبان رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در حالی شب گذشته به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت تهران برگزار شد که این اجرا شبی تلخ و پرحاشیه برای مخاطبان رقم زد.

طبق اعلام قبلی در این برنامه آثاری منتخب از راخمانینف و آثاری از بتهوون برای تماشاگران اجرا شد که البته حواشی این برنامه بر متن آن سایه انداخت.

بنیاد رودکی طی روزهای گذشته با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: با توجه به مشکلات پزشکی و به درخواست شهرداد روحانی، رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران، تازه ترین کنسرت این ارکستر به رهبری منوچهر صهبایی اجرا می شود.

اطلاعیه ای که شنیده ها حکایت از دلخوری و واکنش تند صهبایی به آن داشت و همین دلخوری هم احتمالاً جرقه اصلی حواشی دیشب بود.

صحبت ها و انتقادات تند صهبایی را در واکنش به این اطلاعیه در حاشیه اجرا، باعث شد تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران تبدیل به پرحاشیه ترین کنسرت این ارکستر در سال های اخیر شود.

کما اینکه غیبت ناگهانی و طولانی مدت شهرداد روحانی در هفته های اخیر نیز در برخی محافل غیررسمی و رسانه ای باعث طرح بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت «حاشیه ها» در تالار وحدت/ صهبایی: شهرداد روحانی فرار کرد!

کنسرت «حاشیه ها» در تالار وحدت/ صهبایی: شهرداد روحانی فرار کرد!