مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-24سياسي

جلودارزاده: امیدواریم به اعتراضات نمایندگان رد صلاحیت شده توجه شود


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این که اعتراضات به رد صلاحیت نمایندگان و کاندیداهای انتخابات مجلس مورد توجه قرار گیرد، - جلودارزاده: امیدواریم به اعتراضات نمایندگان رد صلاحیت شده توجه شود یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این که اعتراضات به رد صلاحیت نمایندگان و کاندیداهای انتخابات مجلس مورد توجه قرار گیرد، گفت: با توجه به وضعیت موجود چاره ای جز ائتلاف در انتخابات آینده باقی نمی ماند.

سهیلا جلودارزاده در گفت وگو با ایسنا، در پیش بینی از اضلاع رقابت ها در فضای انتخابات 98 گفت: امیدواریم اعتراضات داده شده درباره بررسی صلاحیت ها مورد توجه قرار گیرد تا کسانی که حقشان حضور در رقابت ها است بتوانند وارد عرصه شوند.

وی افزود: ادای حق، برکت دارد و باعث تثبیت شرایط و نظام می شود.

اگر حق ادا نشود و پایمال گردد اثرات منفی را به دنبال خواهد داشت.

همانطور که رییس مجلس هم چندی پیش مطرح کرد ما همه نمایندگان رد صلاحیت شده را می شناسیم و می دانیم که از باب دلسوزی برای نظام و مسلمانی مشکلی ندارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این انتخابات ائتلاف ها حرف اول را می زند گفت: به دلیل فعال نبودن احزاب آن هم به خاطر مسائل سیاسی و اقتصادی همیشه مجبور به ائتلاف می شویم که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلودارزاده: امیدواریم به اعتراضات نمایندگان رد صلاحیت شده توجه شود

جلودارزاده: امیدواریم به اعتراضات نمایندگان رد صلاحیت شده توجه شود