مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-24فرهنگي

چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) قصرشیرین ساماندهی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین از برنامه ریزی برای ساماندهی زیرساخت های چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین از برنامه ریزی برای ساماندهی زیرساخت های چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) این شهرستان خبر داد.

بهرنگ بابایی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه ساماندهی زیرساخت های مجموعه آثار ساسانی و چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) این شهرستان در دستورکار قرار گرفته، اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی این دو مجموعه اختصاص یافته و تا پیش از پایان سال آن را اجرایی می کنیم.

وی همچنین از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای مرمت کاروانسرای شاه عباسی قصرشیرین هم خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، کار مرمت این بنای تاریخی را با همکاری اداره کل اوقاف استان پیش از عید امسال شروع خواهیم کرد.

رییس میراث فرهنگی قصرشیرین از برنامه ریزی بلند مدت برای ایجاد یک مجموعه گردشگری در سه اثر تاریخی کانال آبرسانی ساسانی، عمارت چارقاپی و عمارت خسرو در شهرستان قصرشیرین خبرداد و اظهارکرد: در این برنامه قرار است بین این سه اثر تاریخی که نزدیک به هم هستند یک کریدور گردشگری ایجاد کنیم و بتوانیم زیرساخت هایی را به شکل مجموعه برای حضور گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) قصرشیرین ساماندهی می شود

چشمه آبگرم چم امام حسن(ع) قصرشیرین ساماندهی می شود