مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-24اقتصادي

مدیران استان همدان موانع پیش روی سرمایه گذار را از سر راه بردارند


استاندار همدان بابیان اینکه مدیران استان همدان باید موانع پیش روی سرمایه گذار را از سر راه بردارند، گفت: امسال 4 هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان هدمان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه نگاه دولتمردان و مسئولان ملی کشوری به استان همدان، نگاهی مثبت و ویژه است، گفت: دلیل نگاه ویژه مسئولان ملی به همدان به خاطر فرهنگ و تمدن استان همدان، مردمان با وقار و پیگیری مسئولین استان است.

وی با بیان اینکه استان همدان به دور از حواشی های سیاسی، مسیر توسعه را در پیش گرفته و مسئولان ارتقا جایگاه استان همدان در کشور را ملاک عمل خود قرار داده اند، گفت: از هر زوایه و با هر دیدگاهی به استان نگاه شود، واضح و روشن است که استان با برنامه ریزی دقیق و همگرایی بیش از پیش، در مسیر توسعه قرار گرفته است.

شاهرخی اقدامات زیرساختی در حوزه های مختلف در استان همدان را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، باید این فعالیت ها را برای مردم تشریح و تبیین کنند، گفت: مبنا و اساس عملکرد مدیران و مسئولان استانی، خدمت به مردم بزرگ و با فرهنگ همدان بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان همدان موانع پیش روی سرمایه گذار را از سر راه بردارند

مدیران استان همدان موانع پیش روی سرمایه گذار را از سر راه بردارند