مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-24سياسي

322 مهندس معدن در زنجان پروانه اشتغال دارند


دکتر رضا کشاورزی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نظام مهندسی معدن دارای رشته های معدن، زمین شناسی، متالوژی استخراجی، نقشه برداری و سایر رشته های مرتبط است.

وی خاطرنشان کرد: 397 نفر از اعضای سازمان در رشته معدن، 258 نفر در زمین شناسی، 50 نفر متالوژی استخراجی، 117 نفر در نقشه برداری و 161 نفر نیز در سایر رشته های مرتبط با معدن، عضو این سازمان هستند.

کشاورزی در خصوص تفاوت سازمان نظام مهندسی با خانه معدن، گفت: اعضای تشکیل دهنده خانه معدن، فقط معدنداران هستند ولی اعضای نظام مهندسی فقط مهندسان رشته های مذکور هستند.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان 115 نفر نیز اعضای حقوقی دارد، تصریح کرد: این اعضا متشکل از شرکت های فنی و مهندسی مرتبط با معدن و برخی معدنداران هستند.

کشاورزی افزود: شماری از معدنداران فقط عضو حقوقی سازمان نظام مهندسی هستند.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در خصوص نحوه فعالیت های اعضای این سازمان، گفت: فعالیت اعضا در چند حوزه است که برخی اعضا مسؤول اکتشاف بوده و مسؤولیت فنی معادنی که در مرحله اکتشاف هستند را بر عهده دارند.

کشاورزی خاطرنشان کرد: برخی اعضا مسؤول متالوژی بوده و در بخش کانه آرایی و کارخانه های مرتبط فعالیت دارند و برخی اعضا در بخش نقشه برداری از معادن فعالیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

322 مهندس معدن در زنجان پروانه اشتغال دارند

322 مهندس معدن در زنجان پروانه اشتغال دارند