مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-24اجتماعي

اصفهان دارای رتبه 11 کشور در پوشش نوآموزان پیش دبستانی است


شهین جوانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از علل مهم جایگاه فعلی استان در کشور در جذب نوآموزان پیش دبستانی، صدور مجوز توسط سازمان هاو موسساتی است که به موازات آموزش و پرورش اقدام نموده اند و اسامی نوآموزان تحت پوشش سایر دستگاه ها در سامانه سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان) ثبت نشده و در نرخ پوشش استان لحاظ نمی شود.

وی سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی، شهرداری، هلال احمر، جامعه القرآن، بسیج، مکتب القرآن و امور مساجد را از جمله سازمان های دارای کلاس پیش دبستانی برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه پیش دبستانی با کیفیت و پایدار زمینه ساز فقرزدایی از جامعه است ادامه داد: در توسعه کمّی نرخ پذیرش نوآموزان دوره پیش دبستانی هدف کمّی 76 درصد است که عملکرد استان اصفهان با تفاضل نرخ 1.

1- دارای عدد 74.

7 درصد می باشد.

وی بیان کرد: پرورش مهارت های جسمی- حرکتی، دهنی، روحیه، صفات اخلاقی و اجتماعی، انس با قرآن، پرورش هویت ملی کودکان و مهارت های زبان فارسی، ارتقای سطح بهداشت و ایمنی و اشنایی با محیط زیست و انس با طبیعت از جمله اهداف برنامه فعالیت های دوره پیش دبستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان دارای رتبه 11 کشور در پوشش نوآموزان پیش دبستانی است

اصفهان دارای رتبه 11 کشور در پوشش نوآموزان پیش دبستانی است