مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-24اقتصادي

بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشتر آموزش های ارایه شده که مربوط به بخش دولتی است، به بخش کارگاه های ثابت و شعب فنی و حرفه ای (آموزشگاه های دولتی) اختصاص داشته است.

حجت الله امینی ادامه داد: در این بخش شاهد ارایه بیش از 925 هزار نفر ساعت آموزش بوده ایم.

این مسوول اظهار داشت: در بخش کارگاه های روستایی نیز امسال 280 هزار نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارایه شده که در ایجاد شغل در نقاط روستایی موثر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین همچنین میزان آموزش های ارایه شده در بخش کارگاهی و صنوف را نیز 210 هزار نفر ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: در بخش زندان و پادگان نیز امسال به ترتیب 267 و 186 هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.

وی یادآور شد: 128 هزار نفر ساعت از آموزش های ارایه شده در سال جاری نیز مربوط به کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی بوده است.

امینی اظهار داشت: سایر آموزش های ارایه شده نیز به کارگاه های سیار شهری و سکونتگاه های غیررسمی و افراد آسیب دیده اجتماعی اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه تعهد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری 2 میلیون و 420 هزار نفر ساعت بوده است،یادآور شد: تاکنون با ارایه 2 میلیون و 167 هزار نفر ساعت نزدیک به 90 درصد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد

بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه شد