مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:052020-01-24فرهنگي

نگاهی انسانی به مصائب خانواده جانبازان شیمیایی/ اغراق نکرده ایم


سعید نجفیان کارگردان «زندگی با طعم خردل» با اشاره به روایت صدمات و آسیب هایی که خانواده جانبازان شیمیایی با آن روبرو هستند، عنوان کرد در این نمایش از کلیشه ها و نگاه احساسی پرهیز کرده است.

- سعید نجفیان کارگردان زندگی با طعم خردل با اشاره به روایت صدمات و آسیب هایی که خانواده جانبازان شیمیایی با آن روبرو هستند، عنوان کرد در این نمایش از کلیشه ها و نگاه احساسی پرهیز کرده است.

سعید نجفیان کارگردان نمایش زندگی با طعم خردل که این روزها در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس روی صحنه است درباره ویژگی های این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: زندگی با طعم خردل نمایشی در حوزه تئاتر دفاع مقدس است که بیشتر به زندگی خانواده جانبازان و همسران و فرزندان آنها می پردازد.

وی ادامه داد: این نمایش داستان خانواده ای را روایت می کند که پدر خانواده در در دوران جنگ شیمیایی شده است و حالا تاثیر گاز خردل بر فرزندش خاطره نیز که در آستانه ازدواج است، مشاهده می شود و آینده و ازدواج او را تحت تاثیر قرار می دهد.

پدر بازگویی این راز را به عمو ابراهیم می سپارد اما خاطره بعد از شنیدن این راز ناپدید می شود .

نجفیان درباره پرداختن به مشکلات خانواده های جانبازان شیمیایی بیان کرد: در این نمایش بیشتر از اینکه مستقیم به مقوله جنگ و دفاع مقدس بپردازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی انسانی به مصائب خانواده جانبازان شیمیایی/ اغراق نکرده ایم

نگاهی انسانی به مصائب خانواده جانبازان شیمیایی/ اغراق نکرده ایم