مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-24سياسي

این نوع حرف زدن وهن شهید سلیمانی نیست؟


واقعاً این نوع حرف زدن، توهین به خود سپاه و وهن شهید قاسم سلیمانی و بی عقل دانستن مخاطب و هزینه زایی برای ایران نیست؟! - واقعاً این نوع حرف زدن، توهین به خود سپاه و وهن شهید قاسم سلیمانی و بی عقل دانستن مخاطب و هزینه زایی برای ایران نیست؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر محمدی در عصر ایران نوشت: رسانه های ضد ایرانی خارج از کشور، امروزه مشتری پر و پا قرص حسن عباسی اند؛ خبر خوب برای آنها این است که حسن عباسی حرف بزند و آنها حرف هایش را به انگلیسی زیرنویس و در جهان پخش کنند؛ آن هم بدون هیچ شرحی! حرف های این شخص بیش از 100 سخنرانی دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو و مریم رجوی و امثال آنها اثر ضد ایرانی بر روی افکار عمومی جهان می گذارد؛ چرا که وقتی آنان سخن می گوید، ادعا ست و وقتی این حرف می زند، اعتراف .

حرف های اخیر حسن عباسی نیز با استقبال جریان های ضد ایرانی مواجه شده است و ویدئوی سخنرانی وی با زیرنویس انگلیسی در شبکه های اجتماعی می چرخد و بر موج ایران ستیزی در جهان می افزاید.

او در این سخنرانی به موضوعی به نام شیوه بودجه درآوردن سپاه (!) می پردازد و می گوید: ببینید شیوه بودجه درآوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می گیرد (جیسون رضاییان) و در قبال آزادی اش، دولت ایران یک میلیارد و 700 میلیون دلار از آمریکا می گیرد یا در قبال خونب های شهید قاسم سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نوع حرف زدن وهن شهید سلیمانی نیست؟

این نوع حرف زدن وهن شهید سلیمانی نیست؟