مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 23:402020-01-23اقتصادي

افزایش 4درصدی بودجه دانشگاه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه ها


رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به افزایش حدود 4 درصدی بودجه دانشگاه برای سال 99 اظهار کرد: این میزان با توجه به افزایش حدود 20 درصدی هزینه ها، کفاف اداره دانشگاه را نخواهد داد.

- رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به افزایش حدود 4 درصدی بودجه دانشگاه برای سال 99 اظهار کرد: این میزان با توجه به افزایش حدود 20 درصدی هزینه ها، کفاف اداره دانشگاه را نخواهد داد.

دکتر سید احمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت تخصیص بودجه جاری دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه با گذشت حدود 11 ماه از سال میزان تخصیص بودجه دانشگاه ها و همچنین دانشگاه امیرکبیر بسیار پایین است و هنوز حدود 25 درصد از بودجه ای سال به دانشگاه داده نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور قول داده است تا پایان سال تخصیص صد درصدی از بودجه جاری سال در دانشگاه امیرکبیر اتفاق بیفتد و همانطور که عنوان شد تا کنون 75 درصد از بودجه ما تخصیص یافته است.

رییس دانشگاه امیرکبیر همچنین خاطر نشان کرد: میزان افزایش بودجه سال 99 دانشگاه حدود 4 درصد بوده است که با توجه به میزان تورم و افزایش حدود 20 درصدی حقوق و مزایای پرسنل که مجموعه رشد هزینه ها به 20 درصد می رسد این میزان افزایش بودجه به هیچ عنوان کفاف اداره دانشگاه را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4درصدی بودجه دانشگاه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه ها

افزایش 4درصدی بودجه دانشگاه در مقابل بالارفتن 20درصدی هزینه ها