مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 23:052020-01-23اقتصادي

پیگیری جذب دندانپزشک برای درمانگاه تامین اجتماعی رزن


رییس درمانگاه تامین اجتماعی رزن از پیگیری جذب دندانپزشک برای این مرکز درمانی خبر داد.

- سیده کوثر سیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 32 هزار و 482 بیمار به پزشکان درمانگاه تامین اجتماعی رزن مراجعه کرده و از خدمات درمانی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه مراجعه این بیماران نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 27 هزار و 58 نفر بود 16 درصد افزایش داشت گفت: 28 هزار و 749 قلم دارو به ارزش 344 میلیون و 777 هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 52 درصدی را نشان می دهد.

رییس درمانگاه تامین اجتماعی رزن خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال 2 هزار و 67 نفر به آزمایشگاه درمانگاه مراجعه کرده اند که برای آنها 6 هزار و 280 مورد آزمایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی از این واحد افزایش  14 درصدی داشته و در حال حاضر به 91 درصد رسیده است تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی رایگان نیز تا پایان مهرماه به مراجعه کنندگان ارائه می شد که یک هزار و 968 نفر از خدمات ترمیم، کشیدن دندان، جرم گیری و دیگر خدمات بهره مند شدند.

سیدی از افزایش 20 درصدی رضایتمندی مراجعه کنندگان واحد پاراکلینیکی خبر داد و افزود: در بخش های خدمات مامایی 2 هزار و 804 نفر و در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جذب دندانپزشک برای درمانگاه تامین اجتماعی رزن

پیگیری جذب دندانپزشک برای درمانگاه تامین اجتماعی رزن