مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 21:202020-01-23بين الملل

مأموریت جدید آمریکا برای مقابله با «نفوذ مخرب» چین در سازمان ملل


یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا به تازگی مأموریت یافته که با «نفوذهای مخرب» چین و سایر کشورها در سازمان ملل مقابله کند! - یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا به تازگی مأموریت یافته که با نفوذهای مخرب چین و سایر کشورها در سازمان ملل مقابله کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که مارک لمبرت، مأمور سرویس خارجی در این وزارتخانه، به عضویت دایره روابط سازمانی بین المللی منصوب شد که یک تیم حرفه ای و دیپلماتیک در زمینه تضمین یکپارچگی نهادهای چندجانبه است .

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه با تأیید خبر این انتصاب اعلام کرد: این مأموریت شامل مقابله با نفوذ مخرب پی آر سی (PRC سرنام جمهوری خلق چین) و سایر کشورها در نظام سازمان ملل است .

نشریه فارین پالیسی نیز روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که مارک لمبرت که پیش از این فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی بوده، به این سمت منصوب می شود.

برپایی این منصب جدید در حالی صورت می گیرد که بدبینی ها از نحوه فعالیت نهادهای چندچانبه در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ روز به روز فزونی می یابد.

ترامپ بارها بطور آشکار از نهادهایی همچون سازمان ملل، سازمان تجارت جهانی و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) انتقاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت جدید آمریکا برای مقابله با «نفوذ مخرب» چین در سازمان ملل

مأموریت جدید آمریکا برای مقابله با «نفوذ مخرب» چین در سازمان ملل