مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 21:152020-01-23سياسي

شاعران خرمشهری به عشق سردار دلها گرد هم آمدند


شب شعر فاطمی با محوریت و موضوع ایام فاطمیه و همچنین بزرگداشت شهید سرافراز، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در خرمشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، شب گذشته شب شعر فاطمی با محوریت و موضوع ایام فاطمیه و همچنین بزرگداشت شهید سرافراز، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مسجد جواد الائمه شهرستان برگزار شد.

در این آیین شعرای به نامی از سطح کشور، استان و شهرستان حضور داشتند و با احساس پاک و بیان خوش ذوق خود، در وصف حضرت زهرا(ع) و همچنین شهدای مقاومت شعرخوانی کردند.

یکی از نکات جالب این مراسم، شعرخوانی نوجوانان بود، نوجوانانی که با ذوق و شوق تمام نسبت به شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین حضرت صدیقه طاهره(س) عرض ارادت کردند.

شعر خوب می تواند یک جامعه را مقاوم بار بیاورد حجت الاسلام رضا متوسل رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در گفت و گو با فارس در رابطه با این مراسم، اظهار کرد: شعر در جامعه و تحولات مختلف از ارزش و جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: به تعبیری گاهی اوقات یک بیت شعر می تواند از یک کتاب بهتر، مفیدتر و تأثیرگذارتر باشد، چرا که شعر با بیان خوش و لطیف و همراه با مضامین بلند و بالا می تواند در جامعه و میان افراد به راحتی نقش ایفا کند و حماسه ها را به نسل های بعد به یادگار بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران خرمشهری به عشق سردار دلها گرد هم آمدند

شاعران خرمشهری به عشق سردار دلها گرد هم آمدند