مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 20:252020-01-23بين الملل

عقب نشینی اروپایی ها برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت


به نوشته «لورنس نورمن» خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال، اروپایی ها از ایران خواسته اند که گام های کاهش تعهدات برجامی را متوقف کند، اما در صورتی که ایران گسترش فعالیت هسته ای خود را محدود کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد که اروپایی ها قصد دارند در صورتی که ایران گسترش فعالیت های هسته ای خود را محدود کند، از ارجاع اختلاف هسته ای به شورای امنیت خودداری کنند.

این نشریه پنجشنبه شب به نقل از دیپلمات های اروپایی نوشت: در صورتی که ایران روند کاهش تعهدات هسته ای خود در برجام را که در پنج گام انجام شده، محدود کند، اروپایی ها پرونده هسته ای را به شورای امنیت ارجاع نخواهند داد.

به نوشته لورنس نورمن خبرنگار ارشد این نشریه، اروپایی ها از ایران خواسته اند که گام های کاهش تعهدات برجامی را متوقف کند، اما در صورتی که ایران گسترش فعالیت هسته ای خود را محدود کند، آن ها به مذاکره ادامه خواهند داد.

براساس این گزارش، اروپایی ها اکنون آماده تمدید مهلت 60 روزه برای مذاکرات مربوط به مکانیسم حل اختلاف هستند و مقام های اروپایی در انتظار نشست کمیسیون مشترک برجام هستند که احتمالا اواسط تا اواخر ماه فوریه (بهمن ) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی اروپایی ها برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت

عقب نشینی اروپایی ها برای ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت