مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:352020-01-23بين الملل

پنس دعوت از نتانیاهو و گانتز برای رایزنی درباره «معامله قرن» را تأیید کرد


پنس دعوت از نتانیاهو و گانتز برای رایزنی درباره «معامله قرن» را تأیید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا که به قدس اشغالی سفر کرده، امروز (پنج شنبه) گزارش های منتشرشده در مورد دعوت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای رایزنی در مورد طرح سازش موسوم به معامله قرن را تأیید کرد.

وی که در جریان دیدار با نتانیاهو با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت به پیشنهاد نتانیاهو، آمریکا از بنی گانتز رهبر اپوزیسیون اسراییل هم برای انجام این سفر دعوت کرده است.

  پنس گفت هم نتانیاهو و هم پنس این دعوت را پذیرفته اند.

ساعتی پیش رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که انتظار می رود نتانیاهو و گانتز هفته آینده برای رونمایی از معامله قرن به کاخ سفید دعوت شوند.

  همزمان برخی از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که دعوت از نتانیاهو و گانتز با هدف اطلاع رسانی به آن ها درباره جزییات این طرح صورت می گیرد و رونمایی عمومی از این طرح به بعد از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که در تاریخ 2 مارس (12 اسفند) برگزار می شود، موکول خواهد شد.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی طرح پیشنهادی آمریکا را سخاوتمندانه ترین طرح سازش برای اسراییل توصیف کرده و گزارش داده است که در این طرح حاکمیت تل آوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنس دعوت از نتانیاهو و گانتز برای رایزنی درباره «معامله قرن» را تأیید کرد

پنس دعوت از نتانیاهو و گانتز برای رایزنی درباره «معامله قرن» را تأیید کرد