مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:102020-01-23اجتماعي

خودداری مردم استان از سفر های غیرضروری


رییس پلیس راه خراسان جنوبی در پی بارش ها از مردم استان خواست از سفر های غیرضروری خودداری کنند.

- مرکز خراسان جنوبی، سرهنگ رضایی گفت: هم اکنون در محور سه راهی بیرجند-اسدیه به سمت زهان محور سربیشه به درمیان، گردنه درمیان بارش شدید برف گزارش شده که رانندگان برای تردد در این محور ها باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون در گردنه کلات بین فردوس به گناباد، گردنه سرایان-کاخک، گردنه سرچاه به سمت اسدیه و گردنه ثمن شاهی بارش برف و در تمامی محور های استان نیز بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه سطح جاده های استان به دلیل بارش ها به شدت لغزنده است گفت:محور های روستایی بند امیر شاه به دلیل ریزش کوه، محور روستایی بند دره به علت شدت بارندگی و جاری شدن سیل در آب نما و محور روستایی علی آباد در شهرستان قاین هم هم اکنون مسدود هستند.

رییس پلیس راه استان با اشاره به اینکه بارش ها علاوه بر استان در استان های همجوار هم گزارش شده است از رانندگان خواست تا حد امکان از سفر های غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر، با سرعت مطمئنه برانند.

رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی، داشتن تجهیزات زمستانی، سالم بودن برف پاک کن، بخاری وسیله نقلیه و لاستیک های خودرو نیز از دیگر توصیه های سرهنگ رضایی به رانندگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری مردم استان از سفر های غیرضروری

خودداری مردم استان از سفر های غیرضروری