مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:102020-01-23سياسي

مدیریت شهری نقش مردم،سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سفر به استان کرمان از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

- معاون عمرانی وزیر کشور در بازدید از مناطق سیل زده استان کرمان: مدیریت شهری نقش مردم،سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سفر به استان کرمان از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان گفت: مدیریت شهری و روستایی باید نقش مردم، سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد و برای بهره گیری از توانمندی های آنان برنانه های عملی داشته باشد.

وی که ازشهرستانهای سیل زده کهنوج، روبار و شهرهای جبال بارز، جیرفت، عنبرآباد، دوساری بازدید می کرد، افزود: مدیریت شهری و روستایی باید برای مقابله با حوادث طبیعی و اجرای برنامه های پیشگیرانه علاوه بر همکاری با نهادهایی دولتی، از ظرفیت های مردمی هم برای مدیریت حوادث طبیعی در شهرها و روستاها بهره گیری و با همکاری سایر نهادهای مسوول برای جلب مشارکتهای مردمی برنامه ریزی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری نقش مردم،سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد

مدیریت شهری نقش مردم،سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد