مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-23سياسي

برگزاری تخصص گرایی در علوم حوزوی در مشهد


نشست تخصصی با عنوان تخصص گرایی در علوم حوزوی، آسیب ها و فرصت ها به همت دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان و با حضور اساتید حوزه علمیه کشور در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، نشست تخصصی با عنوان تخصص گرایی در علوم حوزوی آسیب ها و فرصت ها به همت دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان و با حضور اساتید حوزه علمیه مشهد و قم و تهران امروز در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع ولایت برگزار شد.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست به اهتمام این دبیرخانه به پرداختن به مسائل کلان حوزه، گفت: در آستانه چهارمین سال اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه های علمیه، دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان دو پیش نشست تخصصی در مورد مسائل کلان حوزه علمیه پیش بینی کرده است که با موضوع مجاورت اجتماعی و تخصص گرایی در حوزه های علمیه و آسیب ها و چالش ها است.

حجت الاسلام فتح اللهی افزود: دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفتمان نخبگانی فراهم کره است تا ارتباط با حوزه های مهم کشور داشته و نسبت به مسائل کلان حوزه بحث و بررسی داشته باشد تا تأثیرات این سیاست گذاری کلان را در حوزه و جامعه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تخصص گرایی در علوم حوزوی در مشهد

برگزاری تخصص گرایی در علوم حوزوی در مشهد