مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:002020-01-23اقتصادي

2 سوله 3000 تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد


دو سوله 3000 تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبدالکریم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای احداث زیرساخت های مرکز لجستیک مرزی اینچه برون و افزایش ظرفیت حمل و نقل بار در این پایانه، در سال جاری اقدامات زیادی انجام شد.

وی افزود: از جمله این اقدامات نصب تقاطع لوزی نرمال به عریض و همچنین سوزن عریض با اعتباری بالغ بر 42 هزار میلیون ریال و احداث دو عدد سوله سه هزار تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی است.

عبدالکریم زاده گفت: در این راستا زیرسازی خطوط هشت، 9 و 10 به اتمام رسیده و عملیات احداث روسازی خط نرمال هشت و خطوط عریض 9 و 10 در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: جهت ارتقای ایمنی اجرای راهبندی بندرگز به صورت روسازی بتنی با هزینه کرد پنج هزار میلیون ریال و احداث باکس بتنی جهت هدایت آب های سطحی از زمین های کشاورزی و حریم راه آهن در بلاک گلوگاه-بندرگز کیلومتر 700+431 با هزینه کرد دو هزار میلیون ریال را داشتیم.

عبدالکریم زاد گفت: تلاش می کنیم با مساعدت های مسئولان مرکز لجستیک اینجه برون با محوریت راه آهن، زیرساخت های لازم ایجاد شده و همچنین نسبت به اتصال خط عریض هم اقدامات لازم توسط طرفین انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سوله 3000 تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد

2 سوله 3000 تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد